Jauuuu ♥

Hejjj ♥

Jauuuu , nu e det dags att blogga igen då (:
Har vart i stan och släppt av Pappa ! 
Han skulle ut med sitt jobb så jag och mamma körde in han. Sen köpte vi lite mat på Mc Donalds orkade inte laga någon mat typ (;
Men har ätit lite precis och har kollat lite på tradera och vann ett Iphone skal precis typ för 3:- (:
Ska få en Iphone så har köpt skal och har även lagt bud på ett jätte söt hello kitty skal (; ♥
Kort på hur skalet jag vunnit ser ut ♥



iphone 3 Skal/HardCase/Fodral Perforated Rosa

Det vann jag inte det finaste kanske men rosa (: ♥
Ska snart göra lite matte och sen blir det att öva på blissdansen. har uppvisning 1 maj. kan ju typ inte dansen...7
Men just nu sitter jag vid stardoll... Hihi ♥
Tycker säkert det är lite töntigt men jag tycker det är kul iaf ;D
Är superstar också ♥

BILD på hur min ser ut ! ♥
Ifall någon annan har det är det bara att söka på bedafj och skicka förfrågan ;D♥





Just nu ser min ut så ;D ♥


Puss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!♥
Beda!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart köpte du din onepiece ?? på internet i så fall kan jag få länken ?? snälla

2011-05-04 @ 17:27:21
Postat av: Beda

Aaah visst ,! På www.onepiece.no så kommer du in på deras hemsida :) man kan köpa dem i butik inne i Göteborg !

2011-05-12 @ 22:00:38
Postat av: elinthagranqvist ♥

min blogg har en dagens blogg nu :D var gärna med ;) <3

2011-05-21 @ 14:25:44
URL: http://www.elinthagranqvist.bloggplatsen.se
Postat av: Felicia

Snygg stadol,,! <3

2011-05-23 @ 17:00:58
URL: http://feliciamanninger.blogg.se/
Postat av: Beeedda ♥

Taaaccckk . ;) ♥

2011-06-07 @ 14:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0