Shoppat! ♥

Hellu bloggen! ☺


Hoppas ni haft en bra påsk! ♥

Det har jag haft utom att Jumjum snodde mitt kött så jag hade inget kött att äta sen för gillade inte det som mamma & pappa åt. Men annars har det varit bra! Spelade mest fotboll med kusinerna eller vi spelade lite badminton också. Ni kanske märkt att jag skriver på ett annorlunda sätt emot vad jag brukar göra. Det e faktist lättar att skriva så här. Men igår så var jag och Shoppade på allum med min Syster Saandra!
Jag köpte: 


               •Örhängen 90:-             Glitter
               •Bikini 129:-                  H&M
               •T-shirt 50:-                  JC



Shoppade för ungefär , 300:-

Men idag ska jag till min Gammel Farmor som fyller 92 år!
Ska ditt vid 14,00 typ, så nu sitter jag bara här inne och skriver ett snabbt inlägg och sen blir det ut och steka på altanen.
Sista lov dagen idag då , känns sådär!
Orkar inte gå till skolan när det e så fint väder då vill man bara vara hemma och sola sig  på altanen eller hoppa studsmatta.
Ne , nu ska jag ut och lägga mig på altanen och soooooola!!! ♥ (:
Men ni får ha en bra dag så bloggar jag kanske lite mera ikväll! ♥

Puss / Beda ♥



Kommentarer
Postat av: elinn

Fin blogg :P <3

2011-04-26 @ 18:47:35
URL: http://eliinhh.blogg.se/
Postat av: Beda ♥

Tack :) ♥

2011-04-28 @ 19:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0