Sorry för att jag..... ♥

Hejjj!

Sorry för att jag int ehar bloggat på det senaste, har inte direkt haft någon ork. Men nu kan jag blogga lite har inget speciellt att skriva om. Eller jag kan ju berätta om veckan! Jag har vart med Tilda ♥ och då var vi ute hela dan typ ch hoppa studsmatta eller spelade spel! och jag har vart med Elin ♥ vi åkte till allum med Mamma, där köpte jag: Linné , tröja , leggings , ringar och shorts minns inte mer vad jag köpte (; Sen har jag bara varit hemma typ och legat ute på alltanen eller jag har vart med mina granar typ varje dag. Vi hoppar mest studsmatta eller spelar fotboll. Sen har jag varit nere hos Mormor & Morfar typ varje dag ♥ vi har varit ute och promenerat med vovvarna. Idag vet jag inte vad jag ska göra. Får la vara hemma och ligga ute på altanen och sola typ. Sätta på lite hög musik bara (; Tar utt mina högtalare ! Men orkar int eblogga mer typ. Puuuuuuuss/ Beda ♥




;D ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0