Japp,!

Japp ...
Jag vet , jag vet!
Har int bloggat på typ 7000 år ;o
Så jag bloggar nu då ist ;D
Jaah , snart är sommarlovet slut ..  känns väl lite sådär .. Okej saknat kompisar har man väl gjort ?
Men själva läxorna och allt det , NEEJ!
Så jag får int tänka på skolan nu dem sista 2 veckorn aeller vad det är .. Men kommer bli jobbigt i början, för då måste man börja tänka igen med HJÄRNAN!
Såå aah!

Jag ligger just nu i min säng!
Eller nej , jag ligge ri min brorsas säng!
vi har gäster så dem får ta mitt rum så får jag sova i hans rum inatt ;D sen får jag la sova i någon madrass eller något sånt ;P
Han är ju ändå hos sin Tjej så det funkar väl .. ♥
Vad ska vi mer prata om ?

Jah var och badade idag nere vid sävelången med Tilda & Hennes familj!
Och jessica var där så vi var med henne också ;D
Vi typ lalala badade & lalalall , jaah ni vet så som man gör när man badar ;P
Meeenn ååh , är jäätte tröött!
PLUS att jag har bild brist!

Men



Puuussss


DÅÅÅ



orkar



inte




blogga



mer ..




Heeejjj


dååå


!!


☻♥☺

Kommentarer
Postat av: I L E N I A ♥

följ bloggen och komentera mycke snygging!:)♥

www.ilenia.blogg.se

2011-08-09 @ 23:27:03
URL: http://ilenia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0