Match mot Aranäs ! (;♥

Tjeeaaaooo! ♥


Idag ska jag spela match mot Aranäs (:
Vi spelar hemma match som tur e , för deras hall ligger jätte långt bort (;
Men jag hoppas att vi vinner såklart, men gillar inte riktigt det laget :/
Senast vi möte dem och jag spela hoppa en tjej på mig so jag inte kunde vara med mer matchen....
Det var tråkigt!
Matchen mot dem börjar vid 14,00 tror jag!
Då kommer Jag & Tilda , vet inte om Jessica skulle spela!

Men nu i alla fall så har äntligen min gosiga One Piece kommit (; (L'
Satt med den hela kvällen igår (;
Och typ sitter med den nu ! (L)
Nee , nu ska jag nog gå och äta frukost (:

Puss / Bedaa ♥





hihih ♥

Hittade ingen annan bild (:♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0