One Piece ! ♥

Heeeeeeejjj! ☻


Gissa vad jag har beställt!?
Joooo , en ONE PIECE! ♥
Jag beställde den lila i storlek XXS i barn storlek då (;
Har gjort en bild på picnik på den (: ♥
Men idag var jag i skolan!
Sen efter det gick jag med Tilda hem först för skulle testa hennes One Piece. ♥
Och sen gick vi till stationen & köpte lite godis. ♥
För vi skulle träffa Lucas efter skolan uppe vid Montessoriskolan! ♥
Vi va med han rätt länge... ☻
Sen gick vi ner och möte upp Mamma vid ICA.
Och sen åkte vi till Tilda och släppte av henne och sen hämtade jag väskan hos henne.
Då när jag kom hem så beställde vi min One Piece , och sen åkte vi och hämtade Pappa och åkte till Lerum vet inte vad vi skulle göra där men vi orkade inte laga mat idag så vi köpte Sushi till Pappa och Thai mat till oss andra!
Och fick skit mycket mat så har kvar så kan jag äta efter skolan imorn typ innan träningen (; ♥

One Piecen jag köpt!! ♥





Jag tycker den är jätte fin! ♥
Men nu sitter jag i soffan kollar lite på tv!
Och One Piecen jag har beställt kommer om typ 10 dagar (:
Ingen bild på mig idag!
Får bli nån annan dag! ♥

Puss / Bedaa ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0