Torsdag 10/3

hejjjj ! ♥


Idag hade jag slöjd i skolan (; ♥
Trä-slöjd (:
Sen efter det så gick jag hem till Tildaa ♥
Hade kuuuuul ♥
Jaaooo ! ♥
Åååh sen så körde dem hem mig för Tilda skulle träna idag , inte jag för har skit ont i min dumma rygg!!!!!!! ♥
Och sen när jag kom hem så lagade faktist jag maten! <3
Hehhe ♥
Makaroner & Pannbiff ♥
Och imorn e det FREDAG!!
GÖÖÖÖTT SOM F-A-N ♥
Så imorn får man tillbaka provet ,, får la hoppas på att det gick bra idag då! ♥
Men det tror jag det göööör ♥
Imorn har vi gympa också sen blir det Fredags aktuellt ♥
Ligger etta av tjejerna och trea i hela klassen :)))
Min Lärare håller på mig!
För jag är typ den enda tjejen i top!
Sen kommer Tilda typ 4 poäng efter eller nåt (; ♥
Och till middag imorn blir det TACOS ! ♥
Gotti gott ♥
Ne ,, ska snart plugga & sen blir det en varm och skön dusch ♥
Önska min One Piece kom idag men kommer typ på Fredag Lördag nästa vecka! ♥
Sen påå Lördag är det Final i Melodifestivalen (: ♥
Håll tummarna för Saade ♥
Men jag vet faktist inte vem jag tror kommer vinna ;S hoppas bara inte nån sån dålig låt vinner som tex förra året med Anna Bergendahl ;P ♥
Och på dan på lördag ska jag på kalas oss lill kusinen ♥
Hon blir 3år ♥
Men nu måste jag plugga -


Puss ♥

/ Beda ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0