Yeeess! ♥

Heeiiii ! ♥


Igår spelade jag match mot Sävehof! ♥
Gissa om vi vann ?
Jaaooo , ni gissa rätt vi vann med 17-14 (: ♥
Gött!! ♥
Och imorse kl , typ 9-10 spelade vi igen , jag var inte med och spelade då , men Tilda var med.. ♥
Ska ringa henne snart och kolla hur det gick (:♥
De mötte Önnered! ♥
Senast vi mötte dem fick vi stor stryck (;
Men igår på matchen så fick Sävehof tränare gult kort ♥
Hahahahahah ♥
Typ gappa för mycket så domaren tröttna ;S ♥
Sen va jag på allum innan matchen , jag köpte:


Ljus blå Converse och köpte till ljus rosa snören..
Tofsar
Hårspännen
Diadem (stav...)
Strumpor
och lite sånt.. ♥

Kommer bild på Conversen (: ♥

Men idag skan jag inte göra något specielt!
Kanske ska till farmor och promenera med hundarna ,men vet inte om jag orkar (; ♥
Så blir nog att slappa ♥
Bild ?
Kommer här! ♥






Vet inte kanske inte är så snyggt med rosa snören...
Men tycker det blev rätt coolt ändå (; ♥

Bild från i förra veckan ♥




Puss / Beda ♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0